Jak to všechno vnímám já?

Mám chuť si všem co tohle čtou stěžovat co všechno mě trápí, jinak pokud sledujete můj blog tak mi určitě napište do komentáře protože mě to fakt zajímá. Poslední dobou se v mém životě odehrálo plno dobrých ale zároveň i příšerných věcí, navázal jsem plno nových kamarádství, čím dál tím víc lidí mě v tom co dělám podporuje atd. ale teď trochu nevím co mám dělat. Nebo, mně se spíš nechce vůbec nic dělat ale, koho tyhle kecy zajímají, že jo?

Novinky:
Mám novej telefon (konečně) btw. ip 6s
Jedu na Pardubickej CineTube 
Jsem debil
Všichni moji spolužáci jsou debilové 
Všichni na světě jsou debilové (až na pár vyjímek)

Co mi na vás všech vadí?
1. Nejdřív jsem pro vás byl kus hadru a mohli jste si semnou manipulovat ale jak jsem začal natáčet a začal mít popularitu tak začínáte dolejzat co?
2. Neumíte se slušně chovat
3. Neumíte se nikomu za nic omluvit
4. Neodepisujete mi 
5. Snažíte se kopírovat všechny věci co dělám jenom kvůli tomu že jsem YouTuber a chcete se semnou kamarádit ale já vám řeknu jen jedno, jděte někam, bavím se s tím s kým se chci bavit bez ohledu na to jestli má moje videa rád nebo ne, když je to můj kamarád a rozumím si s ním tak mi je trochu jedno že se mu třeba nelíbí moje videa, já se s váma nebudu kamarádit kvůli tomu že se budete snažit kopírovat to co dělám

Doufám že to všichni na který je to myšlený tohle čtete.
Styďte se za sebe!¨

Jinak tu fotku sem dávám jen kvůli tomu aby to mělo nějakej náhled.

1 komentář:

  1. Vojto jdi si za svým cílem a nenech se odradit a potopit různými závistivci a lidmi, co se jen chtějí přiživit na tvém úspěchu. Popularita má totiž spoustu stinných stránek a je důležité obklopovat se správnými lidmi, kterým se dá věřit a kteří tě neopustí a podpoří tě i ve chvílích, kdy se ti zrovna dařit nebude.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.