Fotografování, plány do budoucna.

Za pár dní publikuju na svůj kanál novou písničku, ano, pokud sledujete mojí tvorbu tak si ihned řeknete... proč? ,,Vždyť je to hrozný!'' Ale tohle nebude jen tak obyčejná písnička, bude v hodně věcech jiná než byly předešlé písničky. Navíc moje předešlá tvorba byla především velká parodie na všechny ty rádoby seriózní písničky takže se můžete těšit. Pokud si říkáte proč se název tohoto příspěvku jmenuje ,,Fotografování, plány do budoucna'' tak vám řeknu toto, tenhle příspěvek bude přímo o tom, co se píše v názvu. Poslední dobou mě baví čím dál tím více fotografovat, baví mě fotiti sebe, přírodu, věci okolo mě a tak nějak pozoruju to že mě to čím dál tím víc baví. Můžu vám tu dát pár ilustračních fotek aby jste viděli co v poslední době fotím, jednu fotku vyfotila i moje starší sestra takže děkuji!

Pořád si ale fotím takové fotky které bych byl nejradši kdyby nikdo neviděl protože o sedm brad nikdo nestojí že ano.  Další části tohodle příspěvku jsou samozřejmě plány do budoucna. Protože tenhle blog nesleduje moc lidí a na příspěvcích mám většinou počet lidí co se na příspěvek podívali okolo 200 lidí tak vám zde mohu sdělit i podrobnější plány. V poslední době se hlavně snažím zapůsobit na starší publikum protože nechci tvořit videa pro děti, ANO, sám jsem dítě a ještě nejsem pořádně ani v té pubertě ale sám si myslím, že oproti svým vrstevníkům se chovám často rozumněji a umím pochopit i normální srandu bez sprostých slov. Samozřejmě že pár ''menších'' lidí se na mě podívá ale to mi zase tolik nevadí. Často mi psali i lidi nad 40 let že se jim moje tvorba líbí, že jsou rádi že tvořím něco na co se mohou ve volném čase podívat a zasmát se u toho, přesně tohle mě nejvíce naplňuje a přesně proto ten obsah na YouTube tvořím, ale aby jsme neodbíhali od tématu. Moje plány do budoucna.
Jak už jste slyšeli připravuji písničku, písnička výjde přibližně asi v neděli, to je čtyři dny od vydání tohoto příspěvku a až bude hotov hodím vám sem odkaz. Jako další připravuji sketch, asi neřeknu moc detailní informace ale bude to zábavná sketch a doufám že se to sledující dokáží ocenit, také mě zase začala chytat éra minifilmů takže snad vytvořím něco smysluplného, srandovní a něčeho co pobaví především starší publikum. Tak já vám děkuju za přečtení tohodle kratičkýho příspěvku, brzo napíšu zase něco dalšího tak se mějte!

3 komentáře:

  1. Zajímavé čtení. Souhlasím se vším, co píšeš. A s tím, jak píšeš že ještě nejsi v pubertě, tak já také ještě nejsem v pubertě (alespoň mně to tak říkají ve třídě), i když je mi už patnáct. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, do puberty člověk přechází až když se začínají projevovat příznaky, někdo je v pubertě ve 12 letech a někdo až kolem těch 15 - 16 :)

      Vymazat
  2. Máš pravdu, ale myslím, že já jsem v ní fyzicky, ale psychicky v ní budu možná tak ve dvaceti. :D

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.