Muj YouTube kanál (rok 2016)

Když už je tu nový rok,

tak jsem se rozhodl vám popovídat o svých pocitech z YouTube v roce 2016, mého úspěchu a neúspěchu, a hlavně myšlenek a nových lidí které jsem poznal.
1) Bych chtěl říct, že ještě před tím, než vám vůbec něco začnu vyprávět, tak že tenhle příspěvek bude hlavně třeba nejlepší pro přečtení právě YouTuberům, nebo fanouškům co mě na něm sledují, takže jestli jste člověk co si jen někdy projíždí můj blog, a neví o mě pořádně skoro nic, tak tenhle příspěvek nebude pro něj..

LEDEN 31. 01. 

Píše se Leden roku 2016 a já se poprvé dostal k zrcadlovce. Ani jsem pořádně nepřemýšlel co s ní budu dělat kromě focení. Pak mi ale v hlavě ťuklo, když teď točím na internet hry, proč bych nemohl začít videa kde mi je vidět tvář? Měl jsem ale hrozné obavy jak budou lidi reagovat na můj věk.
A tak jsem se rozhodl, že budu lidem říkat že mi je 13 let, i když jsem na to moc nevypadal v devíti letech... A když jsem nevěděl co natočit, tak jsem si vzpomněl na knížku která mi leží na poličce (destrukční deník) a tak jsem začal ničit a ničit a dá se říct že mi to trochu vykoplo kariéru.

ÚNOR 10. 02. , 20. 01. , 28. 01.

I když jsem moc destrukčnímu deníku nevěřil, stalo se tak, a toto video bylo první které schytalo asi 30 liků, ani ne po dlouhé době, a tak jsem se po měsíci znovu rozhodl vydat další díl, který schytal nějakých 50 liků, pak jsem ale začínal dostávat mnohem ,,lepší'' nápady než destrukční deník, a navíc v tu dobu jsem potkal svého dlouhodobého kamaráda Alexe, o kterém jsem se již nestihl zmínit v minulém příspěvku, Alex je člověk který mi od začátku podporoval, sdílel mě na sociálních sítích, ne že by mi pomáhal s videi, s kamerou atd. Ale byla to hlavně psychická podpora která mi dodávala víc energie a tímto bych mu chtěl poděkovat. Alex mi většinou poradil pár nápadů, a tak jsem/jsme začli, po destrukčnímu deníku vyšlo video s názvem: JAK ŽÍT
Toto video mi zase dodalo strašně moc energie a dá se říct že mi nakoplo další, a další energii.
Napsalo mi pod něj docela dost ,,populárních'' osobností v té době. 
Sklidilo nějakých 70 liků. 
Potom vyšlo video, na které nejsem vůbec pyšný ale pro moje diváky bylo asi dobré (v té době jsem měl asi 500 odběratelů) a sklidilo 100 liků za týden, neskutečný úspěch pro mě (v té době).

BREZEN XXX

K Březnu se nebudu pořádně ani vyjadřovat, nevycházely videa a já jsem jel na zájezd do Karlových Varů, kde jsem se účastnil pěvecké soutěže (Karlovarský Skřivánek) kde jsem se nakonec dostal na 4. místo, za které jsem rád.

DUBEN 04. 04. , 17. 04. 

Duben byl můj OPRAVDU, opravdu přelomový měsíc, natočil jsem video, které už má touto dobou 100 000 zhlédnutí. Za toto číslo jsem opravdu rád, ale za moje video které se na internetu prezentuje s tímto počtem zhlédnutí rád nejsem. Jak se v dnešní době říká, je toto video strašně moc cancer (rakovinotvorní) a vůbec nedává smysl. Ale co, je to osm měsíců stará tvorba a já už se k ní nebudu vyjadřovat, prostě je tam, kde je. V tenhle měsíc jsem taky jel na svou první YouTube akci, CraftCon. V té době byl CraftCon ještě v pohodě... Poznal jsem tam opravdu hromadu lidí, a rozdal pár podpisů (měl jsem pořád 500 odběratelů) a hned po akci jsem přijel domů s tím, že mám o 100 odběratelů víc, pak jsem zkontroloval sledovanost u mého nového videa. 5000 tisíc zhlédnutí! Začal jsem skákat po pokoji, a vrhnul se stříhat další video, tentokrát z CraftConu, na konci měsíce sklidilo 3000 zhlédnutí, přelomový měsíc!

KVETEN 02. 05. , 16. 05.

Květen byl hned po přelomovém měsíci super, začínal jsem nabírat na sledovanosti, znalo mě mnohem víc lidí, moje parodie už neměla 5000 zhlédnutí ale 15 000 a video z CraftConu 5000. V Květnu jsem neměl nápady, a tak jsem natočil písničku o CraftConu a video kde mi došel antiperspirant, jo, byl to sice celkem ,,chill'', ale videa jsem vydával strašný.

CERVEN 14. 06. , 17. 06. 

V Červnu mě začaly chytat minifilmy, a tak jsem se pustil do tvoření, vymyslel jsem příběh s názvem Experiment, který jsem nikdy nedotočil do konce, protože to byla absolutní blbost. Běhal jsem s puškou v ruce, a řval že zabiju někoho jen proto, že chce využít nějaký experiment či co, už si ani nepamatuju, co bylo náplní toho minifilmu, přesouváme se dál.

CERVENEC 14. 07. 

K Červenci se asi ani nebudu moc vyjadřovat, natočil jsem další nesmyslný song, protože mi začala opadat sledovanost, začal jsem se blížit k 2000 odběratelům. A můj song se už blížil k 30 000. Protože mi ta sledovanost začala opadat, tak jsem jí potřeboval znovu nahodit, a tak jsem začal, song kde mi nesedí pusa do hudby, a já plácám nesmysly. Srpen.

SRPEN 03. 08. , 22. 08.

Srpen byl měsíc hned po tom, co jsem poznal dva super lidi, House z House Boxu a Veroniku Spurnou, a to na táboře s názvem: LETNÍ HERECKÁ ŠKOLA, taky jsem si zahrál celkem velkou roli v hlavním projektu a celý tábor si neskutečně užil. V Srpnu vyšli dvě videa, jedno sklidilo celkem úspěch, ale druhé ne. Bylo to shrnutí celého toho táboru. 

ZARI 10. 09.

V Září mi přišel můj historicky první balíček od fanouška, ale tvorba začala upadat, už mě lidi nesledovali, a moje videa začali upadat, už jsem se ani nesnažil, a moje tvorba začal upadat do zapomnění...

RIJEN XXX

Měsíc o ničem, na můj kanál se pravděpodobně zapomnělo, a já už netočil....

LISTOPAD 27. 11.

Já se ještě začal snažit, požádal jsem o hosta na novém CraftConu který se opět konal v Praze, popovídal si s kamarády YouTubery, ale nic jiného se nestalo. Hned po CraftConu nám do schránky přišel nový magazín, kde bylo shrnuto 100 nejlepších hlášek z Prostřena, chytil jsem svojí poslední naději, a vrhnul se do toho.

PROSINEC!!! 01. 12. , 12. 12. , 24. 12. 

WOW WOW WOW WOW WOW, právě jsem narazil na video kde mě Vláďa z kanálu VladaVideos zveřejnil ve videu! Dělal reakci na moji starou písničku, to video se vyhouplo ze stálých 36 tisíc za jeden večer na 50 000!!! za týden už tam bylo skoro 100 000! Navíc nové video s názvem Prostřeno sklidilo neskutečný úspěch!! 1300 zhlédnutí za jeden večer, a k tomu 200 liků! Teď už jich je tam 430. A hrozně bych chtěl poděkovat Lukefrymu, že mi pod něj napsal normální, inteligentní a povzbuzující komentář. Teď vám sem sestavím žebříček YouTuberů, které jsem rád že jsem poznal, a tímto jim děkuju za jejich podporu, nebo jen to, že se na moje video kdy podívali, děkuju!

Žebříček:


Lukefry
Velkej Kápo
Adam Mach
Mesha
Veronika Spurná
Vidrail
VladaVideos
House
NikolsLife
Majo Seman
Oly
Kačí Summer
DenčaHD
Marty
Porty
Alexej Meitas
John Slovy
MichalPPZ
Katuš Tomíčková a mnoho dalších!


DĚKUJU!







1 komentář:

Používá technologii služby Blogger.